SUV BMW x5 oznaczony kodem E70, wszedł do sprzedaży w roku 2006, zastępując tym samym produkowane od lat 8 E53. Tak samo, jak poprzednik, bmw x5 produkowany był w fabryce amerykańskiej BMW w Spartanburgu. W roku 2010, auto przeszło facelifting, w którego ramach został zmieniony kosmetycznie kształt lamp i zderzaków, jak i wprowadzono zupełnie nowe wzory tapicerek i lakierów.
Istotniejsze zmiany zostały wprowadzone w napędowym układzie. Zastąpiono automatyczne skrzynie szesciobiegowe ośmiobiegowymi. Poddano także modyfikacji silniki. Jak w przypadku wszystkich modeli,.wprowadzono też możliwość bmw x5 leasing, dzięki czemu można go było łatwiej nabyć.
BMW X5 – wnętrze i nadwozie
Mające prawie pięć metrów długości nadwozie, wygląda dosyć masywnie. Wrażenie to potęgowane jest dodatkowo w egzemplarzach, które mają na wyposażeniu fabrycznym M pakiet, który zawiera chociażby 20-calowe obręcze na kołach i poszerzające nakładki na nadkola. Wśród charakterystycznych cech tego samochodu, należy wymienić tylną klapę z otwieranymi niezależnie częściami górną i dolną.
BMW X5 – prowadzenie i napęd
Pod maskami BMW X5 znajdują się tylko sześcio- oraz ośmiocylindrowe silniki połączone ze skrzyniami biegów w wersji automatycznej, jak i napędem xDrive na wszystkie koła. Na wtórnym rynku zdecydowanie najbardziej popularne są diesle – nie tylko w opcji z jedną, ale i dwoma turbosprężarkami. Przed dokonaniem liftingu, pochodziły one z rodziny M57TU2, po roku 2010 i miały fabryczny kod N57.
Oba są doskonałym wyborem. Mają wspaniałą kulturę pracy i potrafią zapewnić temu jakże ciężkiemu SUV-owi odpowiednie osiągi. Nawet najsłabszy z motorów przedlifitingowych (o oznaczeniu 30d xDrive) posiada 235 KM oraz 520 Nm obrotowego momentu i potrafi zapewnić przyspieszenie od 0-100 w niecałe 8 sekund.
BMW suv x5 dostępny w leasingu pod adresem: https://bmwdirect.pl/model/x5,suv